Naar inhoud
0

Je winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Omruiling & Retournering

Omruiling & Retournering

Omruilen of Retourneren bij Yupply? Hier vind je hoe!
Wil je een product omruilen of retourneren? Bij Yupply willen we eventuele ongemakken voorkomen en zorgen we ervoor dat dit proces zo soepel mogelijk verloopt. Daarom vragen we je eerst contact met ons op te nemen voordat je een product retourneert. Dit helpt ons om je situatie beter te begrijpen en samen de beste oplossing te vinden. Je hebt tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling om contact met ons op te nemen voor een retouraanvraag. Wij zorgen ervoor dat, na akkoord, het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de goedgekeurde retourzending op je rekening wordt gecrediteerd. Voor meer informatie over retourneren, zie ons retourbeleid.

Zo werkt retourneren bij Yupply:

Stap 1: Neem contact met ons op
Email ons op [voeg e-mailadres in] met je bestelnummer en de reden van je omruil- of retourverzoek. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de vervolgstappen te bespreken en je van een retourakkoord te voorzien, indien van toepassing.

Stap 2: Stuur je bestelling na ons akkoord
Na ontvangst van ons retourakkoord, pak je de artikelen zorgvuldig in en stuur je ze samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat we je verstrekken. Zorg ervoor dat je pakket een Track-and-Trace-code heeft; als afzender ben jij verantwoordelijk, en dit helpt misverstanden te voorkomen.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Zodra we je pakket in goede staat en conform ons retourakkoord hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen op je bankrekening wordt teruggestort.

Speciale retourvoorwaarden:
Als je een product ontvangt dat defect is of beschadigd geraakt tijdens de verzending, bieden wij een 100% geld-terug-garantie of vervanging aan. Neem binnen drie dagen na levering contact met ons op, en wij zorgen voor een volledige terugbetaling of een vervanging van het artikel. Let op: Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald, tenzij ze beschadigd of defect aankomen. Voor producten die specifiek volgens jouw specificaties zijn gemaakt en niet kunnen worden doorverkocht, geven wij geen terugbetalingen en accepteren wij geen retouren. Wij behouden ons het recht voor om terugbetalingen of retouren te weigeren als het artikel niet aan de hierboven vermelde criteria voldoet of als het product op enige wijze is gebruikt, aangepast of beschadigd.

Let op: Retourzendingen zonder voorafgaand contact en ons uitdrukkelijk akkoord worden niet geaccepteerd en zullen terugverzonden worden naar de afzender. Als klant ben je altijd verantwoordelijk voor de retourkosten.